What's happening?!

Kom hem från florida idag, så har intre varit inne på denna blogg på väääldigt länge, och det första man ser är nya kommentater och vädligt nära besöksrekordet, what?! jag skriver inte ens längre! 


nu ska ni få veta en pinsam sak som jag av någon anledning känner mig skylldig att berätta, jag hade börjat skrivit en ny som jag sagt tidigare, men jag skulle förnya mitt word fast det funkade (fråga inte, det verkade som en bra idé då...), och iaf, jag var tvungen att avinstalera det för att sedan instalera det igen, men det funkade inte att instalera det igen och jag kan inte ens instalera äldre versioner längre! och visst skulle jag kunna fortsätta på andra skrivmedel än word, om jag inte skulle vait så dum så jag inte säkerhetskopierade filerna... nu kan jag inte ens öppna mina dokument och jag vet inte vad jag ska göra?! När jag för en gångs skull blir grymt nöjd så fuckar min dummhet upp allt. inte nog med att jag bara hade novellen där, jag hade en del skolarbete också som skulle mailas in till datorerna i skolan, men nu finns inte dom längre...
 
kan man bli mer idiot?!
 
jag försöker iaf lösa detta, så snälla stanna kvar ett tag till, tack, älskar er! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: